سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دوستای خوبم! انشالله حالتون خوبه. بازم با یه طرح اومدم....البته یه جورایی  برگرفته از صحبتای استاد بزرگ ماندگاریه!!

 

طی یه سری اتفاقات متوجه شدم که اطلاعاتم در مورد پیامبر و امامان عزیز و بزرگمون خیلی خیلی کمه... بخاطر همین تصمیم گرفتم تو این 5/1 الی 2 سالی که از دانشگام مونده اگه خدا کمکم کنه 14 تا چهله به نیت 14 معصوم ( البته اجباری نیست که حتما 14 باشه مثلا یکی دلش میخواد فقط در مورد امام زمان بدونه خوب فقط یه چهله میگیره) برای خودم داشته باشم!! البته دلم نیومد خودم تنهایی همچین برنامه ای داشته باشم بخاطر همین گفتم بذارم تو وبلاگم!!! 

خوب برنامه این طوره که مثلا من نیت میکنم 40 روز در مورد زندگی و سیره پیامبر مطالعه کنم به این امید که در پایان این 40 روز توفیق شناخت هر چند کم و پیاده کردن سیره عملی این شخصیت بزرگ رو داشته باشم و انشاالله بتونم خودم رو برای سربازی آماده کنم.....البته بسته به خودتون میتونید برنامه های متنوع تری داشته باشید!!آقا امام زمان  

یه نکته دیگه اینکه ممکنه دوستان ایراد بگیرن اینکه منظوم این نیست که درس و زندگی رو ول کنن و فقط مطالعه کنن! نه هر کسی میتونه حتی با مطالعه یه کتاب 20 صفحه ای و تفکردر مورد اون به یه شناخت  برسه!!!! 

برام خیلی دعا کنید 

اللهم عجل لولیک الفرج


 

نوشته شده توسط گمشده13 در جمعه 89/12/20

لینک مطلب نظر


درباره

تازه ترین مطالب darya84066
موضوعات
آرشیو
لینکدونی

پیوندها
جستجو
امکانات سایت